Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Mimo zapewnienia wszelkich starań aby dostarczyć Państwu produkt najwyższej jakości, zawsze może zajść sytuacja taka jak: uszkodzony towar czy dostarczony towar niezgodny z zamówieniem. W takich sytuacjach towar będzie podlegać reklamacji.
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:sklep@goplisa.pl lub pisemnie na adres:

QBIKA Konrad Kubica
ul. Duńska 24/44
71-795 Szczecin.

W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji. Dla ułatwienia udostępniliśmy również formularz:

 

Pobierz Formularz Reklamacyjny

 

Zwroty

Oferowane przez nas produkty są wykonywane na wymiar specjalnie pod Państwa indywidualne zamówienie. Dlatego jeżeli nie są wadliwe nie podlegają wymianie i zwrotowi.